kolmapäev, 19. oktoober 2005

Ausalt, mina ei hakka freeformiga tegelema. Ma mitte ei proovi ka. Sest ma kunagi juba proovisin. Ja vot selgus, et ei ole minu jaoks. Koon need lõngajupid parem gobelääni sisse. Pealegi on niipalju praktilisi asju, mida teha tahaks. Sest must sviiter sai nüüd lõpuks uuesti valmis. Saab näha, kas seekord on paras. Ilus on küll. Ostsin täna juba uute asjade jaoks lõngagi, säästukast väga soodsalt (100 grammi 17.90)rohelist ja valget Jussi lõnga. Selle koostises siis rohkem villa (75%), teises mida müüsid, Aran - nimelises, akrüüli ülekaalus. Valgest saab tirts endale järjekordse kampsuni, mida ta ilmselt kanda ei jõua nagu ka kõiki teisi. Ei mõnda ta ikka kannab ka. Musta näitks. Aga seekord tahtis valget, palmikutega. Rohelisest teen ka midagi, näiteks tellitud kampsuni. Ma juba vaatasin, et kui servad natuke erksama rohelisega teha ja muidu usin olla, saab väga ilusa asja. Ma juba umbes tean ka millise. Et ka tööl saaks käia. Eks siis pärast paistab kas õnnestub realiseerida tellimuse pähe. Õnneks käed suht vabad. Ja roheline on ju värviline. Uus Novita ajakiri oli tirtsule nagu tellimiskataloog - seda tahan ja seda ja seda ja tee see ja see ja see ka. Pontso tegin. Ühe punase. Ühest suurest viikingite palmikutega kampsunist sai kaks ristkülikulist tükki, 45 korda 65 sentimeetrit. Ja õmblesin otsad kokku. Plika oli kole õnnelik, et mul nii ruttu valmis. Eks see kampsun oligi liiga suur, kõhuga kandmiseks paras. Ja siis heegeldan vist ka ühe musta ,juba on pooleli tegelikult. ,

4 kommentaari:

katariinakene ütles ...

Tere, teisik:) Ostsin täna Säästukast valget Jussit täpselt sama moodi mõeldes, et lõngas olgu ikka villa rohkem. Aga rohelist minu poes ei olnudki, kahtlast lillasegu ainult.
(Ja freeformiga katsetamise jätan ka teistele.)

terje ütles ...

See lilla on ka tegelikult täitsa lahe värv. Ma tegin sellest ühe teise asja juba kevadel.- Nüüd leidsin pooliku üles.

triangel ütles ...

roheline on täitsa värviline :)
aga see lilla poolik asi tundub ka väga ahvatlev.

terje ütles ...

ma pean veel varrukad külge panema, varsti-varsti saabub fotokas ka koju.