esmaspäev, 31. oktoober 2005

Cabriel Conroe on täiesti mitteloetav raamat. Ma tegin sellevea ja lasin raamatuklubil selle mulle müüa. Lugemisega tekkis tõsiseid raskusi.Umbes nagu oleks sisenenud mingisse ladina-am seriaali. Aga väga igavasse ja nõmedasse. Ilmselt ei saa seda ka tõlkesüüks ajada, kuigi tõlkinud Anise Erenvert kõlab nagu oleks seda teinud Andri, see Liisi peika,mingil pohmellijärgsel päeval. Kuigi ma ei usu et ta nii sodiraamatut üldse ette võtakski. Mobi Dick on igastahes etem lugemine. Võtsin selle lohutuseks ette ja ei kahetsenud. Ja Thomas More elulugu on ka rohkem kui arvata oskasin. Ikka see vana armas SBR ajalugu. Ja see mulle juba meeldib. Alates sellest ajast kui Pille (suured tänud) mulle "Londoni" laenas. Muidugi, ajaloohõnguliste raamatute puhul on sellist romaani kergem lugeda, aga viimasel ajal ma täitsa naudin, kui mingeid oletuslikke asjaolusid selgitatakse ja põhjendatakse mingite ürikute või tõenditega ka.

Kommentaare ei ole: