teisipäev, 29. november 2005

Kollektsioon

Ma olen nüüd Liptoni uudisteed ära proovinud. Need eksootilised variandid on minu jaoks liiga eksootilised.Ainuke, mis tähelepanu tõeliselt vääris oli Kenya . See siis ingveriga. Tegelikult ostsin neid sellepärast, et jäi mulje nagu osaleksid need kollase teetassi kampaanias. Aga nüüd selgus, et selleks peab rohelist teed ostma ja seda tavalist ka võib. Kas jõuab nii palju teed juua? Aga tassi tahaks. Mul on kaks Pauligi tassi ja Nescafe oma ka. Liptoni kollane sobiks kollektsiooni hästi. Kõiksugustel margi, märgi ja mündikogumistel on oma nimi. Huvitav, mis tassikogumine oleks. Ma ei tea, kuidas on tass ladina keeles. Ja karukeste kogumisel peaks siis ka mingi nimi olema.

1 kommentaar:

oravake ütles ...

Tassi ladinakeelset vastet ma ei tea, aga karu on ursus. Ursomaatika siis ehk? :) Ursofiilia kõlab kuidagi... halvasti.