neljapäev, 17. november 2005

Ma ei ole eriti agar foorumite külastaja, postitaja ega lugeja. Mõned valitud kohad siiski on, aga kah nagu loen rohkem kui sõna võtan. Aga täna hakkasin nagu juurdlema, miks asjad on nii nagu mulle ei meeldi. Et miks öeldakse, et foorum on tema omanike nägu? Kas mitte nii nagu riik on oma kodanike nägu ja teenust saab osutada siis kui on tarbijaid jne ei peaks ka foorum olema ikka osalejate jaoks ja nende nägu. Sest milleks siis üldse avalik jututuba, siis võiks ju kinnine ruum olla. Või ongi õige nii, et keegi teeb endale foorumi, mul poeg tahab näiteks teha iseendale aga ma ei ole siiani aru saanud, milleks. sest samu teemasid saab ja loeb ta juba niigi sajas erinevas kohas. Oleks siis mingi nishitoode. Kas tõesti selleks, et saada ise reegleid kehtestada ja kujundust välja mõelda. Või selleks, et võimalikult palju erinevaid inimesi neist autodest jm sellisest rääkima panna. Aga siis nad hakkavad ju ka seda reegleid ja välimust kritiseerima. Ma enda pealt tean, et mina näiteks oma tööde-tegemiste kritiseerimist ei talu, pole nii paks nahk. Aga inimestel on erinev maitse ja sõnavõtujulgus muidugi. Samas muidugi pole minu jaoks ka üldse oluline, mis värvi on nimi (mis pole üldse kõige olulisem element seal)särgil. Et aga inimesed viitsivad selliste asjade pärast pead murda ja koosolekuid pidada....noh, käisin eile lastevanemate koosolekul ja jälle üllatas, kui paljud inimesed selliseid pisiasju ikka üldse arutada viitsivad. Mind huvitanuks rohkem et särk oleks vastpidav, kui see et nimi oleks sinine/punane või roosa. Samamoodi foorumite puhul - sisu on ikka oluline, selle aga teevad inimesed ise, mitte moderaatorid, administraatorid või ma ei tea kes.

Kommentaare ei ole: