pühapäev, 27. november 2005

Potteri nädalavahetus

Ilmus raamata ja pani pitseri kogu nädalavahetusele. Laupäeva hommikul ostsin, nüüd on siis läbi ka. Küllap loen veel paar korda. Priit käis kinos ka, tahaks ka minna, aga ta ütles, et oli väga erinev raamatust. Ilmselt keskendutud olulisele ja palju pisiasju ka välja jäetud. Noh nagu eelmiseski osas ju. Aga ikkagi pikk, vist mingi kaks tundi või rohkem. Ja ega ma suurt muud ei teinudki kui lugesin. Ei, siiski, nii paks see raamat nüüd ka ei ole ja ma olen ikka suht kiire lugeja. Laupäevaõhtul veeti mind suht poolvägisi tantsuvõistlusi vaatama. See ala on sport küll aga spordina ei suuda mina seda vist ikka võtta. Rohkem ilus vaatemäng. Siid ja samet, kuld ja kard. Ja jalad, mis nii elegantselt samme moodustavad. Kahju, et muusikalõigud pidevalt samad on ja ei kordu. Rohkem mitmekesisust selles vallas ei teeks ka paha.

3 kommentaari:

oravake ütles ...

Mina tellisin selle Varraku raamatuklubi kaudu ja nüüd siis ootan. Pikisilmi.

Elsa ütles ...

Ja mina olen täitsa praak väljalase ;) Pole ma ühtki potterit näinud ega lugenud. Noh, jupikesed Cinemaniast välja arvata. Mitte et arvan et ei meeldiks, lihtsalt hoian targu eemale, sest kust ma selle aja võtaks, kui mind see ka painama jääks, mida järgmine osa kaasa tooks :)

terje ütles ...

Kusjuures jääb painama jah. Ja võtab üle mõistuse aega.Õnneks seda mul on. Ja siis on vaja ju mitu korda lugeda-vaadata ka.