reede, 25. november 2005

Vist on ikka tõesti must aeg. Ja masendus ja migreen kerged tulema. Kuigi ma ei tea kuidas niivõrd paljudel inimestel see haigus küljes on, minul õnneks mitte. Aga paar tuttavat on, keda ma õnneks nende hoogude ajal näinud ei ole (varjuvad õigel ajal), aga tean, et on. Mul on igasugused teised paranähtused nagu enesehaletsus ja kapseldumine.

Siiski sai eile jälle korra kapslist välja tuldud ja tantsimas ja laulmas käidud. Ilmselt on see mingi imerohi, sest pärast oli ikka väga tükk aega väga tore olla. Veel pole üle läinud. Eks täna saab järgmise doosi. Täna on vist rohkem selline sõprade-sugulaste üritus, avalikku reklaami pole nagu märganud, seega ka siin rohkem ei reklaami. Arvestades seda meeletut külastajate hulka võib maja muidu kitsaks jääda. Ja eks see pärimusvärk ongi rohkem sisemine rõõm ja lust. Siis on nagu päris. Meile väga meeldib, martki magades päeva läbi ja oli kuidagi väga unine, elavnes selleks tunniks ja kilkas ja naeris nagu päris. Ja nüüd magab jälle. Õhtul oli üleval seevastu ja ööselnõudis süüa!!!!. Mingi mureokas hakkab kraapima, et miks ta nii palju magab. Teistel on need teistpidi mured, mina vist pean arstile helistama hakkama. Sest vereproov on ju teisipäevane olemas, äkiste sealt ilmneb mingi kurb tõsiasi. Ehki kui oleks midagi halvasti, siis oleks mulle ju juba vist helistatud. Loodan ma.

Kommentaare ei ole: