kolmapäev, 7. detsember 2005

Öine reklaam

võiks natuke lühem olla. Reklaamipaus on pikem kui saatelõik, müstiline. MIngi saate ajal ma mõõtsin kellaga - saatelõik 8 minutit, reklaam üheksa. Igastahes jäin magama reklaamipausi ajal olles endale enne kinnitanud, et oleks vaja taimer peale panna. Ei pannud, sest olin kindel,et ei jää ja vaatan ka sõprade teise poole ära. Tavaliselt on just nii, et kui taimeri peale panen,siis uni enen igastahes ei tule. Kugi - märk oli juba seegi et vardad panin käest, sest muster kipus koguni sassi minema. Ja ärkasin mingi ühe ajal.

Astelpajutootjate probleemid turustamisega on kummalised. Tegelgu siis sellega. Ma ostan küll pidevalt. Siirupit, moosi ja salvi ja õli ka. Oleks pisut odavam, ostaks rohkem. Kas siis käibe pealt teenimisest pole kuuldud. Ega poed eriti ei paista silma ka astelpajutoodetega, kas on siis pakendid ebasobivad või mahud tõesti väikesed.Ja mis nende toorete marjadega ikka peale hakata niiväga, ikka tahad mingit toodet ning ei viitsi ise mingit moosi teha. Nii nagu Hommikuköögis, võib muidugi ka keeta ja püreerida. Aga kas müüakse Selveris külmutatud astelpaju? Või Prismas.

Homme lähen aga poisiga .haiglasse hemangioomiopile. Naljakas mõelda, et sel ajal kui ta tavaliselt ärkab, tehakse narkoos ja pannakse uuesti magama. Ja süüa ei tohi ju enne, kakas tundi vähemalt, seega pean teda öösel toitma hakkama. Õnneks on ta suuteline ka läbi une rinda imema. Haiglaga on üks tobe asi, milles eelmine kord veendusin,lapse toidu pean ise kaasa võtma, püreed jms. Nüüd ka keefiri ja jogurtit juurde andma

Tegelt selgus siski et ei saa minna: NOHU

1 kommentaar:

Eppppp ütles ...

Kui ma omal ajal Eestis elasin, siis sõin iga päev külmutatud astepaljumarju, minu meelest on nad sel kujul kõige paremad. Aga jah, ega ma neid poest saanud, hoopis otse kasvatajalt, ühe tuttava kaudu, kes korraldas maalt transporti.
Kui see vastab tõele, et poodides külmutatud marju pole, siis... Tere, tali. Miks mitte???!!