reede, 23. detsember 2005

Jätku porgandikoogile

Eile päädis päev "Linnar Viigi" porgandikoogiga. Jõulueri,mul oli piparkoogimaitseainet ka.Internet on imeline asi, leidsin retsepti, millele olena ammu mõelnud aga nagu leidnud pole kusagilt. Kui Ülle seda kunagi aegade hämaruses küpsetas, oli niiii hea, aga retsept jäi küsimata. Ja mälestused riikkumata ilmselt. Nüüd tuli välja ka ja oli kole hea tõesti. Selline pereprojekt oli. Glasuuri jätsin panemata, sest poiss oli Philadelphia juustule küüned taha ajanud. Õige kah, see on niisamagi hea ja kooki saab ka ilma glasuurita süüa. Ma vist panin õli ka vähem ja plika sõi riivimise käigus pooled porgandid ka ära. Järgmine kord tuleb riivitavat kogust suurendada.

1 kommentaar:

Anu ütles ...

See on jah see vana hea porgandikook, ka minu pikaajaline lemmik. Ei mäletagi, kust ma selle retsepti sain, aga toiduõli asemel oli selles sulatatud margariin ja Philadelphia juustu asemel vana hea merevaik. Tõsilugu, minagi tegin glasuuri vaid esimestel kordadel, elukestva dieedi nimel olen selle ära jätnud:)