teisipäev, 6. detsember 2005

Kassid

Vaat selle kassi värskest Knittyst kooks küll. Nii rõõmus ja lahe. Aitab vist juba pontsodest, emale sain ka valmis. Kevadel nagunii on mingi uus asi juba moes ja pontsoga käimine out. Või vähemalt massimood, mida järgida nagu ei tahagi.

Kasutaks kassi juures ehk natuke rohkem rohelist? Kust saab looduslikke täidiseid nagu kirsikivid (ilmselt kompotipurgist)või tatrakestad (padjast) vms.

5 kommentaari:

kajakas ütles ...

oo väga hea, hakka tegema jah, sest mul ka sama plaan ja saan siis sinult nõu küsida kui ise jänni jään :)

terje ütles ...

Lahe, aga millega sa täidad? Või ei mõtle sellele enne kui valmis. Rõhk sõnal KUI

Elsa ütles ...

Kusjuures mina ka vaatasin et hiiglama vahva, teeks tütrele jõulkinkide hulka :) Minu mõte liikus hallika-oranžika poole...
Täitematerjali suunas pole mu mõte veel liikunud.. jäsemed vähemasti teeks pehme täidisega, aga tatar on ju ka igati käepärane vahend... või herned :)

kajakas ütles ...

ma juba teen, ja keha on valmis. Mina täitsin täitsa tavalise õmblusvatiga, sest seda leidus kodust. Ma tegin ka halliga ent keha sinine-roosa

terje ütles ...

No küll on kiire inimene, ma alles võtan hoogu ja valin värve