laupäev, 3. detsember 2005

Kingadeta kingsepp

Kui kingsepal pole kindaid, siis vardamoor on ilma kinnasteta. Mis on täiesti kuritegelik. Pätu on kõik kindad ära söönud. Minu omad ja Triinu omad ka. Tema sai siis endale poest uued helesinised koos salli ja mütsiga, sest: ta kannab liiga palju musta, nii et see must värv on tema sisse kohe läinud ja kõik kurvaks teinud. Selge siis. Kurvad inimesed ei tohi musta värvi kanda. Sellepärast ma käingi punase jopega.

Mõtlesin mingil hetkel et ainuke võimalik aeg kinnominekuks on öösel. Siis kui poiss magab. aga siis pole ühtegi normaalset filmi. või pole pileteid. Nokk kinni saba lahti.

3 kommentaari:

Signe ütles ...

welcome to club. mul on kõik sõrmikud katki! Täna ostsin karjuva vajaduse tõttu poest, irw. Koledad ja kohmakad on aga etemad, kui labakud, mida mul on terve hunnik.

terje ütles ...

Oh aga ma nüüd teen endale ka ühed enne kui kevad käes

Elsa ütles ...

Minul on sel aastal jällegi keerukas haigus ligi - salapäraselt tekib kindaid ja sokke ainult ühekaupa ;) Ajakirja jaoks tehtud toredad kindad vajaks ka kumbki paarilist ja siis minu tasku toppimist. Häbilugu, et endal mingid kulunud nahksõrmikud käes... ja tavaline poe-barett :| hea seegi, et sall ja säärised omad ja omamoodi on ;) Hädalugu - keegi ei taha mulle midagi säärast ka jõuludeks kinkida, käsitööga hoitakse minust kui pidalitõbisest eemale :D