kolmapäev, 21. detsember 2005

kirjutasin, kirjutasin, kõik kustus ära. Ju siis polnud midagi vajalikku. triibulise salli sain valmis. 2 meetrit ja veel sentimeetreid. aga peale seda kui emme rääkis kui põlastavalt mõned inimesed käsitsi tehtud asjadesse suhtuvad ja eelistavad poe omi, ma ei julgegi enam kinigipakki panna. Äkki ma ka ei tunne seda inimest piisavalt ja ta lihtsalt teeb viisaka näo pakist pehmet mohäärsalli leides. Ja topib kapinurka tegelikult. Kuigi sall on ilus. pikitriibuline, kusjuures.

Aga blogger ei lase lihtsalt pilti siia panna nii kergesti, tea kas asi võib olla nt opera kasutamises? sest bloggeri sisestuslehekülg on nüüd ka teist nägu kui enne.

5 kommentaari:

Krentu ütles ...

mohäärsalli võid mulle kinkida, ma tunneksin suurt rõõmu :)))
see on ju tegelikult kigisaaja probleem kui ta kinki ei oska väärtustada... ise tehtud asjaga ei saa kunagi puusse panna. mul on veel näiteks nii, et kui ma hakkan konkreetsele inimesele midagi ise tegema, siis ikka mõtlen ta peale kogu aeg, kui kinki teen... ja siis kui asi kõpuks valmis saab on seal nii palju mõtteid kingisaajast, et iial ei suudaks ma seda asja endale jätta või kellelegi teisele kinkida.... ma ei tea, kas ma nüüd arusaadavalt oma mõtet selgitasin....

terje ütles ...

Tegelikult teeks hea meelega kinke ka oma virtuaalsõpradele.

mariss ütles ...

pildi panemise osas võin nii palju öelda, et asi võib olla küll Operas. mina ka Operaga eis aanud pilte lisada ja arvasin, et mina rumal olen. aga tuli mu mees, avas Mozilla ja kõik toimis:)

terje ütles ...

Ma kardan, et Mozilla meil enam arvutisse ei mahu. Aga see on kurb teave

Eppppp ütles ...

No omamoodi rõõm kuulda, et blogspoti keskkond pole ideaalne. Mina ise olen msn spaces ja olen alatasa kahetsenud, et äkki blogspot oleks parem olnud.