reede, 16. detsember 2005

Koonerdamine pole kokkuhoid

Kui ma juba peast liiga vanaks hakkasin jääma ja hallid juuksed mulle ju üldse ei sobi, ostsin poest paki juuksevärvi. Sest juuksuris läheb hiigla kaua aega ja tavaliselt ei kannata ma sealset värvihaisu välja. Ja kasutan seetõttu kodust vannituba ja Garnier puuviljalõhnalist. Mingis meeltesegaduses ostsin mingi vale värvi. Odav oli, sellepärast vist. Seda ma arvasin et ega see asi õige pole. Ma olen harjunud täiskomplektiga, et on ka segusegamiseks nokk-pudel karbis. Aga nüüd ei olnud. Pidin ühe klaasi võtma ja segama kööginoaga seda ollust, mis üldse puuviljalõhnaliselt ei lõhnanud. Hoopis mingi teine värv vist. Aga samamoodi rohelises karbis. Loodetavasti katab ikka hallid juksed ja särab silmipimestavalt. Aga haiseb ikka, ja balsamit ka karbis ei ole.

1 kommentaar:

triibik ütles ...

see on see odavam garnier. teine lõhnab jah jumalikult.