kolmapäev, 21. detsember 2005

Nüüd on need päevad kui peaks omale vähestele jõulukülalistele ütlema, mida ma kingiks tahan/tahaksin. Aga nii kui vaja öelda, mul enamühtegi mõtet pähe ei tule. Ehteid - jah muidugi, küünlaid - aga palju ja ilusaid. Suurt küünlajalga ehk - vaskset ja vanaaegset. Raamatuid., aga mitte igasuguseid. Ja plaate muidugi. Aga kui ma tätte ja matvere tahan ise mehele kingikotti panna, siis mis veel mulle jääb? Lõnga võib mulle muidugi igal aastaajal kinkida. Ja pealegi tahaks ikka üllatatud saada. Ja sellist kingitust tahaks, millest on tunda et see on ostetud minule mõeldes, mitte aseaineks ja kohatäiteks. Ehki Eha ütles, et ehk ei peaks nii oluliseks seda kingiasja, meeldivad mulle jõulud. Ja sünnnipäev. sest siis saab kinke. Muidu ju ei saa. Ja ise ei raatsi endale nagunii kunagi midagi osta.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Liisi Koiksoni plaati võiksid tahta.
Nin

Krentu ütles ...

mina vanasti tahtsin saada selliseid isiklikke asju, nagu lõhnaõli või mingi kosmeetikavidin või midagi sinnapoole. aga nüüd ma olen nii hirmus kodune ja nii hirmus pere jaoks, et mu kingisoovid on ka nagu rohkem koduasjad - mul on spets nõud näiteks mida ma tahan ja ise ei raatsi osta (iitala Ego suured tassid või Bodumi suured luuportselanist kruusid). No päris panni vist ei tahaks, aga nn koduasjade vastu pole mul midagi, aga vanasti oli küll ja väga veel. üks asi mis ma veel tahan aga ilmaski ei raatsi ise osta, on need Pierre trühvlid mida Kaubamaja toiduosakonnas müüakse, 30,- tk, jube head.... neid tasub küll tahta :)

terje ütles ...

Jah, Koikson poleks paha küll. Aga kinkija võikski ise selle peale tulla, nii nõme on kui pead ise ütlema. Piparkoogivorme tahaks ka.

Elsa ütles ...

Oh, mulle ka meeldivad kingijõulud. Ja ikka ka isiklikud kingid, mis nimme minule valitud :) Eriti meeldivad mulle isetehtud asjad, aga no täitsa lõpp, keegi mulle isetehtud asju ei kingi. No eks seepärast, et ma teen ju kõike ise. Tee siis selgeks, et seda enam ma teiste vaeva hindakski ;)

terje ütles ...

See on see käsitööliste õnn ja õnnetus. Eelmisel aastal ma sain suure koti lõnga vähemalt.