neljapäev, 1. detsember 2005

Neljapäeva hommikud ja jõulusoovid

Need lähevad kuidagi eriliselt kiiresti. Ekspressi pärast, ma tean küll. Aga ikkagi.

Aja jooksul on pilikal nii palju erinevaid jõulusoove olnud, nüüd kirjutas veel uue kirja. Ja sinna traditsiooniliselt Barbie Mehe ja Naise ka. Neid kulub ikka, mehed lähevad katki ka. Ja suvel kaotas terve laadungi neid õue ära ka. Nii et igavesti aegumatu ja universaalne kink. Ja mina pidin täitsa ilma Barbideta hakkama saama. Nüüd tahab tirts veel suurt, seda ligi meetrist nukku ka. Ja kosmoselampi, seda fiiberoptilist siili, mis kiiri heidab. Ja tantsumatti, mis muusikat teeb. Meigitavat nukunägu on ta juba aastaid soovinud, ikka veel. Kindlasti oli midagi veel, mis kohe meelde ei tule. Näiteks Furbi (kuigi meil on ju koer olemas) ja Play-Doh-i arstikomplekt. Mina praktilise inimesena muidugi arvasin, et hunnik Cerniti voolimismassi oleks parem, sest see ei kuiva kohe õhu käes ära.

Priit seevastu on suhteliselt napisõnaline, sest: "ta ei saa kunagi seda, mida tahab". ehk siis uut arvutit või IPodi. Seetõttu oli ta sunnitud see aasta väljendama vaimustust kui tore oleks saada Nikko tuunitud puldiautot. Või autoratta moodi kella või lihtsalt eriliselt hästi disainitud kella sellest kella ja kingituste poest, mis Mustikas asub. Hea on teistele inimestele soovitusi jagada, aga ise jään igal aastal täpselt samamoodi või hullemini hätta. Ise veel midagi leian, aga kui keegi headest sugulastest (hea, et neid vähe on) küsib, siis olen plindris. Neile peab andma ka ju selliseid lihtsalt kodeeritud sõnumeid sobivate asjade leiukoha kohta, et kas Prsimas sellel ja sellel riiulil või nii. Aga Ülemiste keskuses on riidepood nimega Cropp. Sellest poest pidid ka kõik asjad sobima. Küllap ka jõulukingituseks. Seal on plikade asju ka. Mardiga on veel lihtne. temal pole ju veel midagi. Kõik asjad sobivad, ainult kõrvadega mütside suhtes olen mina allergiline. Mart vist mitte.

Samas võiks ju kinkida inimestele jõuluks ka lihtsalt mingeid armsaid kilinaid-kulinaid ja jõuluseid vidnaid, küünlajalga - aga tõeliselt stiilset, oleks tirtsul ka vaja nende vahaküünalde jaoks, mida Mardilaadalt ostsime. Aga ikka tahaks midagi praktilist. Selles vallas on mu lemmikpoeks vist ka sel aastal seebipood, kust saab nii hingele kui ihule.

Kommentaare ei ole: