esmaspäev, 5. detsember 2005

norskamised

Mulei ole kunagi hommikuti värske inimese tunent. Et vaat nüüd hüpaks püsti ja kõik on lahti ees. Ikka uimerdan esiemsed kolm tundi, sõltumata selelstki kas kohvitass on või ei ole. Kohviga on natuke kergem. Päris elulagaks nagu alles peale keskpäeva. JA nii on see olnud aastaid. Siit võiks arvata, et siis tuleb varem magama minna, aga see ka ei aita. Enne keskööd uni silma ikka vabatahtlikult ei tule. Nüüd hakkb õhtuti veel Sõbrad ka uuesti - minu lemmik. Muid asju veel korratakse hommikuti, aga seda mitte. Seega olen üleval. Leks aga uinub sujuvalt kella üheksa paiku, ärkab rõõmsalt kell kuus või varem. Norskab nakatavalt. Lausa kadedaks teeb. Ei, täitsa müstika, kuidas me üldse kokku saime ja koos elame ja kolm last ka veel.

1 kommentaar:

Kuuvarjutus ütles ...

Mina olen ka see, kes hommikuti käima ei lähe. Terve elu olen vist ärgnud vara vaid kohustusest. Aga õhtul...poole ööni. Ikka vaja midagi teha ja und ka pole. Kell 2 läksin eile voodisse ja siis veel keerutasin, pea huvitavaid mõtteid täis:D Ja hommik on jälle kole:S
Mehega ekame õnneks samas rütmis, ta samasugune:)

Inx