neljapäev, 29. detsember 2005

Pöhh

Nii kui ma olin otsustanud, et ikka lähen pidusse ka, tuli kuskilt hrmus kurgutõbi ja tekitas angiinieelse olukorra kurku. Üks pool puha valus ja rääkida eriti nagu ei saa. Mitte et häält ei oleks, praegu veel on. Aga valus on. Ja igavesti sant muidu kah. Küllap tuulasin ikka liiga hoogsalt eile mööda lumiseid linnatänavaid autosse sisse-välja, külm oli ju ka ja ega siis õiget salli kaelas polnud. Teine võimalus on, et Karinil oli viiruslik kurgutõbi ja see kandus mulle üle. Kuigi vahet pole. Leks ütles, et ma ei tohi peole minna, aga ma niii tahan ju. Eks siis vaatan kella üheksa paiku üle, kui löögivõimeline ma üldse olen ja palju meil Fervexit kodus on. Pärast olen kindasti veel haigem, aga see on kõik pärast.

2 kommentaari:

elviina ütles ...

Enne magama minekut viinasukad jalga.

Puuvillasukad viinaga märjaks ja kohe märjaks ja jalga, peale villased sukad ja magama.

Homme korrata veel kui kurk on valus. Ja muidugi on veel tabletid ja kurgu kuristamine sooda-soola-10tilka joodi klaasi veette.

Saa enne uut aastat terveks :)

Kajakas ütles ...

angiin on vasstik. Minul aitas heeringas ümber kaela. Aga peab olema tõeline heeringas, selgrooga ja soolane. ma ei teagi kas sellist enam kusagilt üldse saab? Ma kasutasin seda nippi üks 13 aastat tagasi päev enne oma pulmi. Ja tõmbas päris hästi kogu mäda ära. Aga praegu pidi möllama mingi viirus ka. Kurgus just.