esmaspäev, 5. detsember 2005

Seda ma poleks uskunud

My inner child is ten years old today

My inner child is ten years old!

The adult world is pretty irrelevant to me. Whether
I'm off on my bicycle (or pony) exploring, lost
in a good book, or giggling with my best
friend, I live in a world apart, one full of
adventure and wonder and other stuff adults
don't understand.

How Old is Your Inner Child?
brought to you by Quizilla

Mittee t ma end nüüd ka 75 aastaseks peaks, aga no ikkagi. Mul on veel lootust normaalseks saada. Sealjuures oleks tore täiskasvanulikult analüüsida milline vastus kõige rohkem küll mõjutas? Kas see näiteks, et ma õhtusöögiks jäätist eelistaks. Täna ei ole. Täna on valikus piparkoogitainas (tuleb ära küpsetada) ja vaarika-rullbiskviit (Leho ostis).

1 kommentaar:

Kuuvarjutus ütles ...

Mina sain tulemuseks ka 10 :D ja samas mu 13 aastane poeg sai tulemuseks 16. Sai hulk aega naerda:D

Inx