kolmapäev, 14. detsember 2005

sunnitud lõpetama IE kasutamist

olen olnud viimaste päevade jooksul. sest ma lihtsalt ei saa seda enam kasutada. Ja pean harjutama ennast uuega. Ei oska. Mingi salasõna nõudmine käib kogu aeg ja ma ei tea mis sõna see küll olla võiks. Meie perest pole seda sinna keegi sisestanud (kui just mitte meeltesegaduses ja kogemata) ja maha võtta ka ei oska. Teoreetiliselt ma tean, mis see on ja kust ta käib, aga jälle tahetaks mingit sõna. Ja nii ongi sujuvalt teise brauseri peale üle mindud. aga mu Favoritsid jäid kõik kuskile peitu ja ega ma ei oska neid kuskilt mujalt üles ka otsida. Kindlasti on kuskil arvutis selline fail, kus kõik mu url-id kenasti rivis on. Aga kas selle ka ilma tolle napaka sõnata üles leiab, ei taha mitte proovidagi. Selle asemel tegelen parem millegi asjalikuga, loen näiteks kuuenda peatüki läbi ja träkin kõik punaseks. Kättemaksuks.

6 kommentaari:

Maret ütles ...

Oleneb, mis op.süsteem teil on. Aga favoriidid peaks üsna lihtsasti kätte saama ja ka teisele veebibrauserile selgeks tegema. Vajadusel võin abiks olla:)

terje ütles ...

kui sa saadad mulle meilile step by step tööjuhendi, siis vast küll. oleks hea meel. ma arvan, et meil on windows nagu ikka. Ja veebibrauser on nüüd opera

Maret ütles ...

Kuhu ma saadan? Su profile hotmail.com aadressi peale keeldus meil minemast.

terje ütles ...

ahsoo. siis tee.vee@mail.ee

BC ütles ...

firefoxil on selline jupp küljes mis tirib ise kõik IE Favoritid endale ka üle.. et siis sedapsi.. operast ei tea nii paljut..

terje ütles ...

Ma saingi, see oli imelihtne. Pärast seda kui ette öeldi kuhu vajutada. Kuidas ma küll ise selle peale ei tulnud, jääb üle ohata vaid. Selleks ongi IT inimesi vaja. Ja kui neid ei oleks, tuleks nad välja mõelda.