kolmapäev, 14. detsember 2005

Tuleb pidu ka või ei tule

Et inimeses peab kõik kaunis olema, käisin tuuri kodupoes. Et vaadata, kas tehakse midagi selist mida mina ka saaksin algaval piduhooajal selga panna. Ballile ust ei läheks, aga midagi mittevillast võiks ju ka kapis olla. Rõivapoed olid täis naiai, kes otsisid riiet. Näppisid mis nemad näppisid, lõpuks kohtusime ikka Baltika poes. Viis rõivapoodi seal ju ainult ongi, Seppälä, mingi Türgi pood ja siis teine teadmata päritolu ja tibiriideid müüv In stile ja Baltika. Vanasti oli Kairi Vilderson ka, ja veel miski, mis meelde ei tule. Seal vahetuvad kuidagi kiirelt. Ja müüvad imelikke riideid. Imelikust riidest ja imelikku värvi. Minule aga meeldib punane. Ja must. Ja samet. Täna oli õige tuju riiete ostmiseks. Seda ei juhtu ka iga päev. Aga siis tulin koju, panin püksid jälga ja koer pani oma valged karvad sinna peale. Nüüd on punase ja musta juures natuke valget ka. Aga selle ma võtan enne minekut ära. Mul on must siidsall ka, Hispaaniast. Nii et ma olen nagu mustlane siis sel õhtul. Või peaaegu.

2 kommentaari:

Kuuvarjutus ütles ...

Mu koer paneb abbbbsoluutselt kõikidele rõivastele, eriti just mustadele, oma valgeid karvu:S Ja ma ei saa neist enam kuidagi lahti. Nüüd plaanime osta pesukuivatit-see pidavat aitama karvadest vabaneda :)

terje ütles ...

Ei mina usu et see aitab. Lihtsalt tuleb must koer võtta, et karvad välja ei paistaks. Mul on aga valge