pühapäev, 8. jaanuar 2006

Appi, olen lõngahoolik

Kuna sadas vihma, pidin oma planeeritud käigu Lastehaiglasse mustikashokolaadi järele tegema autoga. Mul ju vihmakindlat riietust endiselt ei ole. Seejärel tundus tohutult sobiv minna ka puust nööpe ostma alpaka-kampsuni juurde. See sai juba eile ka ilma nööpideta hirmsasti kiita ja ma otsustasin ikka nööbid ka ette panna. Abakhanis teadupärast müüakse peale puunööpide ka lõnga. Ja parajasti mõned valikud 10 krooni tokk jämedam ja kaheksa peenem. Sirdar, vill ja polüamiid, üks villaga, teine lausa meriinovillaga. pehme, natuke karvane, kohev, mõnus, kollane. Mul ei ole seda lõnga vaja. Mul oleks vaja kollast Novita 7 venda. Kui sedagi. Vennad jäid ostmata venda ei ostnud, ostsin selle teise. Kollase. Neli 100 grammist pampu. 40 krooni. Ma olen haige. Ainus lohutus, et selle raha eest poleks ühte novitalõnga tokkigi saanud. Aga seda on niikuinii ikka vaja. Nüüd muidugi jäi vihm jälle korraks järele

Kommentaare ei ole: