neljapäev, 12. jaanuar 2006

Hirm on

homse õhtu ees.Materjal on ette valmistatud, aga ma ise küll veel mitte. Õõnes tunne on teadagi. Juba mitu päeva tegelt teeb närviliseks. Ühtepidi on see garantii, et kõik läheb normaalselt ja hästi, teistpidi jälle,ega tea ka, nagu väike vahe on loengupidamisel olnud ja äkki on õpilased muutunud. Ja ma ei tea veel, kas nad on rohkem nagu õpilased või täiskasvanud, kellega peaks andragooogika põhimõtteid rakendama.

2 kommentaari:

aabram ütles ...

Õpilased on õpilased, koolipingis istudes seavad nad kohe sellesse õpilaseks olemise rolli, ükskõik siis, kui vanad nad parasjagu on :-)
Ent täiskasvanutega on minu arust isegi raasuke lihtsam, vähemalt minul. Neil pole niipalju seda ah-ma-tean-seda-asja-juba-ise-ka suhtumist. Ma muidugi ei tea sinu kontingenti.

terje ütles ...

Ma ei tea seda ise ka veel. Ühtepidi võiks nagu asjalikud olla, ikkagi kolmas kursus st siis peale 12 klassi, teisest küljest on loeng päeva viimane ja kes siis ikka eriti tähelepanelik on.