kolmapäev, 4. jaanuar 2006

Ikka päris ilma piltideta ei saa

tegin pildi ilusatest palmikutest.Alustasin kampsunit valgest Jussi lõngast ja raglaanlõikega, kasutades mu hingele lähedasi viikingipalmikuid. Esimest korda proovison ka kahte varrukat samal ajal ühel vardal kududa. Et kõik kasvatamised, keerud ja kahandused samal ajal sünniksid. Hea on küll, ikkagi kas asja saavad korraga valmis, aga segadust ka parasjagu. Lõngad näiteks lähevad aeg-ajalt täitsa keerdu ja ikka ununeb teise varruka kudumine ära, keeran aga kohe tagasi ja siis mingil hetkel avastan, et üks varrukas puha kudumata.

Ja arvuti tahaks ka saada kellegi hoolt ja kätt. Mingi kotermann on sees ja lammutab. Igastahes nüüd kus väga vaja oleks, on Power Point lihtsalt haihtunud ja minu slaiditegemine sealtsaadik. Seniks kuni uue ja sobiva vahendi leian. äkki on isegi mõni mulle sobiv vabavara olemas

4 kommentaari:

Maret ütles ...

Aga proovi OpenOffice varianti (see vabavara). Peaks ta ju lausa PowerPointi asju enamvähem avama ja üsna sarnane olema (PS räägin teiste tarkusest kuna ise pole kasutanud, küll olen kasutanud OO teisi võimalusi)

terje ütles ...

ma olen sellele mõelnud, aga ... kuidas seda teha - midagi teen, keeran kõik untsu. tahad ehk appi tulla?

Krentu ütles ...

Nii ilusad palmikud. Ja ei teadnudki ma, et tegu vikingite palmikuga... Ja pole kuulnud ka kahe varruka kooskudumisest. Peaks ka proovima, sest muidu teise varruka puhul muudkui loe neid ridasid ja see on tüütu.

terje ütles ...

Mul on selline raamat, kus on viikingite mustrite järgi loodud palmikud. Mitte et viikingid neid kudunud oleks, aga nad raiusid kivisse ja metalli selliseid asju...