neljapäev, 12. jaanuar 2006

Koeraga võidu haige

Peni käib ringi, kõhnub iga minutiga ja süüa ei taha, veab piiksuvat poega (loe: mänguasju)mööda korterit ringi. Öösel poeb kaissu, oksendanud enam ei ole. Ja ega ma ise targem pole, iiveldus tahab eluisu ära võtta. Bestselleris joodud jäätisekokteil püsib veel sees, ma võtsin igaks juhuksühe Samarini ka, aga ega usku ei ole. Kusjuures 2 tundi oli täitsa ok, siis kui tähelepanu oli muul. Nii kui koju jõudsin, läks jälle kõik metsa. See viirus - kui see ikka on viirus, ei ole mitte linnu- vaid koeragripp, ma ütlen. Või on tegemist mingi eriti andeka vormiga. Ei maksa ikka liiga usinasti "Nakkusohtu" vaadata.

Ja üldiselt on mu suur poeg täiesti rahulolematu blog.tr.ee top tabeliga, kuna mu blogi on 13. kohalt langenud 18.-le. Korralagedus, laps õnnetu. Kuigi ma vaatasin järele, 120 lugejat päevas. Jube, ma pean hakkama sõnu valima. Või mõtteid.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mul on samapalju lugejaid nädalas kui sinul päevas :)

Aga gripi kohta arvan, et see on kuidagi koera-aasta peatse algusega seotud.
Head paranemist.
Ni

elviina ütles ...

Kui ajada taga lugejaid, siis parim viis saada "külastajaid" on blogi iga 5 min järel midagi lisada või muutta. Aga sel ei ole ju mõtet.

Kirjutame me ju seda eelkõige enda jaoks, ja kui siis valitud ringkonnale.

Saa ruttu terveks, naljakat lugedes kaob ka väheks ajaks paha olla. :)

terje ütles ...

Mina ka ei tea kust neid plõkse nii palju tulnud on. Ma ikka enda jaoks kirjutan.