pühapäev, 8. jaanuar 2006

Ma armastan säästumarketit

Kui toidupoodidest edetabelit teha, satuks ta kindlasti mu esimese kolme eelistuse sekka. Koos Mustamäe Prismaga. Kolmandat peab veel valima hakkama. Prisma seepärast, et see on lähim suur pood, kus on alati ruumi, apsele tooliga käru ja soe maa-alune parkla. Puhas praktiline eelistus. Säästukat fännan ma seepärast (ja siin ei ole regionaalseid eelistusi) et: seal on jube kiired kassapidajad. Maailma kireimad. Kusjuures üldiselt on täiesti võimatu nii kiiresti käsi liigutada. Huvitav, kas seda saab kuskil õppida ja kas teiste marketite kassapidajad ei tahaks ka seda koolitust läbi teha. Sest mujal võib küll kassasabas halliks minna. Aga seal mitte. Lisaks on säästukas kõik ained olemas, mida söögitegemiseks vaja on. Ilmselt pole ma ka väga nõudlik ega otsi seitsetkümmet sorti juustu, et nende seast valida seda ühte. Kõlbavad just need kõige tavalisemad. Eriliste asjade ostmiseks võib mujale minna. Kui tahan midagi muud, lähen sinna mujale. Ja sellepärast ei saa ma aru mõningate isikute (nimesid siinkohal nimetamata) põlastusest selle poe vastu.Sest reeglina saasta seal siiski ei müüda. Haput piima võib ühest teises, kriminaalsest poest palju suurema tõenosusega saada.

3 kommentaari:

katariinakene ütles ...

Täiesti nõus, minu kodulähedase säästuka töötajad on samuti väga kenad. Sealjuures olen täheldanud neid ka täiesti hullude klientidega igati rahulikult ja viisakalt käitumas. Oh oleks neil ometi kaebuste ja avalduste raamat, ma avaldaks kohe kiitust.

Lapiliisu ütles ...

mina käin ka tihti säästukas, ta jääb mulle täpselt kodutee peale ja sealne igapäevaste toidukaupade valik on täitsa ok.
teine kodulähedane pood on t-market: seal on head jogurtid, küpsised ja õhulised šokolaadid, aga kahjuks ka maailma kõige uimasemad kassapidajad :)

Ieska ütles ...

Ma ka käin, vahest. Siis kui olen ära unustanud, et sealt ka tõelist saasta olen saanud (hallitanud sai, tilgastunud piim, üleaja viiner, roheline kaerahelves jne) Lihtsalt silma võtan kuupäevade osas näpu vahele ja kassatseki kontrollin üle :)