pühapäev, 1. jaanuar 2006

Täna suusalaagrisse minejatest oli triinul küll isikühikute kohta kõige suurem kott. Kõik riided oli vaja kaasa võtta, kõik tibiriided, sest muidu ei saa diskole minna ja kõik seitse paari pükse, mis küll kahe paari peale õnnestus ära rääkida. Vajalikud asjad nagu magamiskott, saunarätik ja suusasaapad pidid ka kuskile mahtuma. Õnneks oli kott suur. Millalgi peaks tulema see aeg ka, kus võimalikult väheste asjadega üritatakse minna. Aga mina pidin laagri "halva" ajastuse tõttu Vanilla Ninjade kontserti lindistama. Vaatasin siis ise ka.

Täna oli paar sellist filmi,mida kohe peab vaatama. Mis sellest et edasi- ja taggurpidi seitse korda peas. Nagu Kalliskiviromaan ja Prints Zamundast. Mõned filmid kohe on sellised. Ja kui videost peaks vaatama,ega siis ei viitsiks. Aga telekast alati.

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

See Prints Zamundast on selline paras jaburus ju iseenesest... aga no ikka vaatasin mina ka seda, kudumine näpus. Nii viiendat korda :P

paranka ütles ...

mul on jälle mõned laulud, mida ma plaadi pealt kuulata ei viitsi, aga kui raadiost tulevad, siis alati rõõmustan :)

Kuuvarjutus ütles ...

Mina vaatasin jälle eiteamitmendat korda "Enam paremaks minna ei saa" ja nautisin Nicholson-i ja Hunt-i mängu :)

Inx