neljapäev, 2. märts 2006

Milka

Reklaam on ilus,lehmad ka jamul on kodus mingi üle viie aasta vanune lehmake mingilt reisilt toodud, eks siis nüüd sai sokolaad ka ostetud ära. Et nagu midagi erilist. Triinu avas tahvli, maitses ja pettus. tavaline oli. Ei olnud vahtu löödud ega midagi. Kummaline. Milkes nad selle lehmaga seal siis kihutasid üldse.

2 kommentaari:

bobik ütles ...

ma olen milka fänn aastast 2000.
need pisikesed ja igavad tahvlid tõesti ei ole midagi erilist. Seetõttu ma olengi pettunud, et nad tulid turule mingi b-kategooria toodetega, Oluliselt paremad on näiteks 300 grammised küpsiseshokolaadid. Ma suudan vabalt ühe korraga ära süüa ja juurde ka küsida. Nii sulav ja nii krõmps üheaegselt. Kuna neid eestis ei müüda, siis olen tuttavatele ikka öelnud, et tooge tallinki pealt näiteks. Viimane kord saksamaal käies tõin vist 4 kilo milka shokolaadi kaasa :P

terje ütles ...

Maiustuste turg on üldse vist väga täis, siin saaks lüüa ainult suus mittesulava Vonka kõhisevkrõmpsuvaga