reede, 26. mai 2006

Kott

Ma lugesin küll neid kotilugusid siin erinevates blogides ja mõtlesin, et kas mul üldse on ka kotti. Teinud olen küll üsna mitu tükki, aga kõige parema meelega ma käin ikka hoopis ilma. Talvel kasutasin siiski ühte vilditud kotti (vt pildil). Suured jopetaskud on abiks, sest kaasa on vaja võtta põhiliselt kolm asja - rahakott, võtmed ja telefon. Nende jaoks ei ole ju migit eraldi kotti vaja, jube tülikas pealegi. Kui ma veel tööl käisin, siis ma ikka esindasin seda daamilikumat poolt ja kotte vahetasin ka vastavalt kostüümile. Need ajad on nüüd möödas, sest kostüüm on kogu aeg üks ja vankrit on trepist halb tassida, kui kott ka õlal on. Pealegi mahuvad lapsevankri arvukatesse taskutesse ilusti ära nii rahakott kui ostud. Ja käed jäävad vabaks koerarihma jaoks.

Siiski kinkis abikaasa mulle viimati ühe märsi, juhuks kui on teistsorti jalutuskäik. Sest villane kott on suvel ikka palav. Kahjuks on see uus kott nii suur ja umbes kuue taskuga. Taskute arvukus peaks iseenesest ju hea olema, sest nii saab iga asi oma sahtlisse, aga ma suudan selle pidevalt ära unustada, kus miski on ja siis leian selle tiriseva telefoni ikka viimasest kohast. Aga selle aja peale on helistaja juba kannatuse kaotanud. Nii, et kui on minek, siis ma lisan sinna kotti need kolm strateegiliselt tähtsat asja ja poolelioleva kudumistöö.

Aga mis seal siis praegu nö. puhkeasendis, oli?
Esimeses taskus: taskurätipakk (paloma Menthol), mälupulk (My Flash), liivakellaga võtmehoidja (Heureka, laps kinkis); teises taskus: Eesti immuniseerimispass (Mart, tehtud tuberkuliinisüst), 4 krooni (panin taskust kotti ära), uksekaart (igaks sajaks juhuks, äkki tekib tahtmine töö juurde sisse astuda), väike taskupeegel (kust see sinna sai ja miks?); Kolmandas taskus: varukilekott, pärlitega juuksekumm (ma olen seda juba mitu päeva otsinud), veel üks taskurätipakk (Zeva Softis Menthol), kaardimakse kviitung (Tallinn, Tammsaare tee 116 - 54.00), linasest lõngast heegeldatud motiiv; Neljandas taskus: intiimhügieenivahendite esmaabipakike; viies ja kuues tasku - tühjad.

Kuhu jääb veepudel? Ja kuhu on kadunud heegelnõel nr 3, mida ma teadsin seal kotis olevat? Ja kosmeetikat pole üldse, Anul oli.

Kommentaare ei ole: