neljapäev, 1. juuni 2006

reklaamitardumus

Oravake kirjutab selelst, kuidas talle reklaamid ei meeldi. Mind ajab see lihast sprite reklaam kah alati öökima. Spraidi isu küll enam ei teki. Aga Miski Nõks on nendes reklaamklippides või nende muusikas või helisageduses sees küll. Sest väike laps,kes veel telekavaatamisest suurt midagi ei tea, jälgib üksisilmi reklaamipause. Muul ajal võib telekas olla või mitte olla, vahet pole. Seetõttu on etv-d hea vaadata, seal reklaame eriti ei ole. Aga muidu on kindel, et kui tahad märkamatult ära lipsata, siis reklaamipausi ajal sellega probleeme ei tule. Ja lapsehoidjal, kes võtab kaasa reklaame täis vidokasseti, on ka rahulik õhtupoolik kindlustatud. Selleks ajaks Mart lihtsalt tardub.

5 kommentaari:

Aet ütles ...

Ma olen ka juba pikka aega mõelnud, et mis nendes reklaamides küll on, et laps kohe, kui reklaam hakkab, pea teleka poole pöörab. On sinna mingi varjatud signaal pandud, mida väike laps kuuleb ja täiskasvanu mitte?

Anu ütles ...

hee, hea mõte lapsehoidjal:)
sprite reklaam on nõmedus ruudus. kuigi jook ise kolmikust coca, fanta ja sprite parim.

oravake ütles ...

Kui Sander veel väike oli, vahtis ta üksisilmi telepoe reklaame, eriti seda, mis rääkis kõhulihaseid kuuspakki vormivast elektrijullast. Aga tegelikult on asi päris tõsine - ma saan aru, miks lapsed reklaamitegijatele eriti magus suutäis on: neid on väga lihtne ära rääkida, sest nad usuvad iga telekast pärit sõna nagu püha tõde. Kui mu täditütar alles pisike oli, poetas temagi suust reklaamlauseid ja selgitas tädile, miks üks pesuvahend parem on kui teine. Minul tekkis oma jõmmiga äge vaidlus teemal ""Cillit Bang" ei kõlba kuhugi". Minu argument, et see potti puhtaks ei tee ja haiseb lisaks kõigele muule veel kassipissi järele, ei kõlvanud Sandrile teps, sest telekas väideti ju, et tegemist jumalast väärt kraamiga. Lisaks on tal tekkinud uus harrastus: poetada kõige ootamatumates kohtades mõni reklaamlause a la "BIG - kiireim tee rahani!" või "Coca Cola Light - kompromissitu nauding!"

Elsa ütles ...

Jep, reklaam paelub...
Kuna selle nägemist ei õnnestu eriti piirata ja no mis sa last elu eest ikka peidad, siis me oleme hoolega kõrvalt selgitustööd poetanud. 6-aastane poiss kommenteerib juba ise elutargalt reklaame, et kiidavad nad oma toodet seepärast, et kõik just seda ostaksid, teised samasugused asjad polegi tegelikult võib-olla kehvemad ja tegelikult reklaam on kallis ja hind on seepärast veel kallim jms. Kasu sellest vähemasti nii palju, et oma reklaamidel põhinevat vaimustust avaldab vähemalt väiksema entusiasmiga...

Lapiliisu ütles ...

reklaamid meeldivad kassidele ka. vahel jäävad mu lapilised sõna otseses mõttes suud ammuli mõnd reklaami vahtima. eriti meeldivad neile kiiresti liikuvad värvilised kaadrid.