teisipäev, 20. juuni 2006

Skleroos?

Just sain pihta, et Mardile meeldivadki juba teletupsud, kui unustasin hommikul teleka sobivale programmile lülitada. Kas saab ennast vabandada, et pole harjunud nii vara ärkama.

KUsjuures ma ei mäleta küll, mida esimeste kroonide eest ostsin. Äkki pileti Tallinna? Viimaste rublade eest aga ostsin banaane, seda ma mäletan küll. Ja raha vahetasin alles peale lõpukat, aga millega ma tallinnasse sõitsin üleüldse? Aga seda mäletan küll,kuidas leksigamööda Mustamäe pisikesi kauplusi käisime, vähesed, mis üldse lahti olisd. ja leiba-piima otsisime. Millegipärast leiba nagu ei leidnud just. Ega meil raha kummalgi siis nagu polnud. Tema polnud veel tööl, mina vist enam ka mitte? Või siiski veel olin, aga kuidas ma olla sain, kus ma siis elasin, ühikast nagu pidi ju välja kolima vist. Täiesti meelehärmi tekitab, et miks ma midagi sellist ei mäleta? Juulis igastahes olin ema juures, see on fikseeritud mälestustes madratsist põrandal ja punastest tellistest bussipeatusest. Aga edasi?

Kommentaare ei ole: