teisipäev, 18. juuli 2006

Back to the future

Aeg-ajalt tundub, et ma olen ikka täitsa elus inimene. Ja traditsioonide rikkumine ei löi rivist välja. Üldiselt mulle ju traditsioonid meeldivad, välja arvatud need, mis mu enda sünnipäeva pidamist puudutavad. Traditsioon nimega kingitused on siiski täitsa tore asi ja neid saab paraku vaid siis kui külalisi kutsud ja pidusid teed. Kuigi abikaasa üllatas Mallorca pärlitest keega ja ema tikkis jumaliku suure pildi magamistoa seinale. Ka suured shokolaadikarbid on alati hea kingitus, kes siis seda ei armastaks. Aga need pärlid, oh jummel kui ilusad asjad. Mis siis, et immitatsioonid, ega siin mingi Inglise kuningannaga tegu ei ole ka.

Aga laat oli tore. Elsa ja Aet on selle juba üles kirjutanud, et seltskond oli tore ja lõpuks ikka tuli väsimus ka, aga ma ühe mõtte veel lisaksin siia juurde. Poleks arvanud, et mulle nii meeldib ostjatega suhelda. Isegi siis kui neist ostjaid ei saanud vaid ainult ideevargad:). No ütleme, et iga nädal just ei viitsiks, aga seda kogemust võib korrata küll ja veel. Tingimusel, et olen prii lastest ja perekohustustest.

Jah, ja ilmselgelt tuleb nüüd tibule heegeldada värviline mummuline kaelakee (nagu neid kõrvallaual müüdi) ja kõrvarõngad (lillelised nagu neid meie laual müüdi).

9 kommentaari:

Aet ütles ...

Palju õnne!
Seda me märkasime jah, et sa sündinud müüja :)

triangel ütles ...

Palju õnne jah tagantjärele! Kingituste koha pealt olen sinuga täitsa ühel meelel - neid on kohe tore saada.

Elsa ütles ...

Ohjaa, sinust sai tõesti avastus müügitalentide seas :)))
Aga õnne ka... ja laadatame mõnikord jälle ;)

Anonüümne ütles ...

Palju õnne!

Anu ütles ...

Palju õnne!
Ma olen ka arvanud, et kui peaks müüja olema, siis käsitööpoes. Või lõngapoes:)

Anonüümne ütles ...

palju õnne!

Anonüümne ütles ...

Õnne suvelapsele!
Nin

Kajakas ütles ...

õnnitlused :) minu poolt ka

terje ütles ...

Aitäh õnnitlemast. Ükskord ma pean ikka suure peo ka tegema :)