esmaspäev, 24. juuli 2006

Ja ma võtsingi valge lõnga ja alustasin valget pluusi. Tegelikult on kotis veel üks punane träpsuline ka. Ja üks poolik villane triibusokk!!! Ja kaks heegeldatud kotti lõpetamata - oh need vooder ja sangad. Tahaks midagi sinna sangaks, aga poesanga jälle ei thaha. Need on ilusad küll, aga võiks sutsu odavamad olla. Üks roosa pluus tahab veel viis cm kudumist ja sinine pluus kokkkuõmblemist. Saanuks ju ka ilma õmblusteta, aga selleks on parajas mõõdus ringvardaid vaja. Parajasti polnud. Ilmselt seetõttu on ringselt kudumine ka mingi uuema aja mood. Vanasti olid kõik ühed pikad nuppudega raudvardad - sokivarrastega ikka kampsunit hästi ei koo (tehniliselt võimalik, aga..) ja tuligi esi ja tagatükk eraldi teha.

Paar arusaamatut iimest on mu käest küsinud, miks ma koguaeg koon. Vaatasin mõistmatu pilguga otsa. No kas saab üldse niimoodi küsida. Ma ei osanud kohe vastatagi midagi. Kes ma oleksin ilma kudumata? Või kuidas ma oleksin ilma.

2 kommentaari:

Heidi ütles ...

Aga sina küsi neilt mõnikord, et miks nemad koguaeg ei koo:)

Anu ütles ...

kotisangad on jah kole kallid... harrietis on vist vähe odavamad