neljapäev, 13. juuli 2006

Kudumisest ja roosidest

Ja uus Novita oli ka postis ootamas. Täis esmapilgul täiesti mõttetuid asju. Äkki pärast on sinna midagi mõnusamat ka tekkinud. Aga Interweave knits magazinist pole ikka kippu ega kõppu. Ma olen neile juba miljon meili saatnud, ise netist tellisin, loll olin. Kuhu see saadetakse küll, meeldetuletuskirjad tulid küll kenasti kohale, aga ajakirja, mida väidetavalt juba teist korda saadetakse saab keegi teine endale. Kui saab. Võiks ju saada.

Roosid on kõik elus, Heidelberg (oli vist selline nimi) õitseb mis kole ja saavutab taas oma kõrguse. Robusta esialgu veelmõtleb, kas tulla pungadega välja või hoida need järgmiseks hooajaks. Aga ega mul neid rohkem eriti polegi. Emme punane potiroos talvitus ka seal peenras ja nüüd õitseb ilusasti. Valgeid, neid klassikalisi lumepallipõõsaid vaevavad kirbud. Mis iseenesest on huvitavs eetõttu, et ühtegi muud isendit nad ei puutu. Valge maitseb. Ja ülejäänud on punased põõsad, mis pisut sarnanevad nende Lohusalu metsikute kibuvitstega, aga on täidisõielised. Kas on olemas täidisõielisi kibuvitsu? Ma ikka loodan, et mingi sort on.

1 kommentaar:

Anuise ütles ...

On ikka. Meil kasvab selline roosaq koerkibuvits, millel osadel okstel on täidisõied, teistel jälle ühekordsed. Ise ta oma asju toimetab ja aias tasakesi liigub, st esialgsest kohast on kasvatanud end ca 2-3 m kaugusele.