pühapäev, 23. juuli 2006

Mina ka, mina ka

Sellega on aga jälle niimoodi, et minu meelest võiks neid valgeid teletupsukostüüme natuke sagedamini pesta. Või kui nad enam puhtaks ei lähegi, siis uued võtta. See mulle ei meeldinud. Aga koorilaul, isegi kui see on sürrealistlik, teeb kõik heaks ja annab andeks. Vastikuid pinke kahjuks mitte ja mingist toruotsast on kintsu peal vastik sinine plekk. Aga ilm oli ilus ja me sõime õhtul veel torti. Ja ema hoidis lapsi ja koera ja üldse on mul väga hea ema. Täiskasvanuna saab sellistest asjadest aru sootuks paremini kui 16 aastane teismeline. Selles eas võib isegi juhtuda, et ema põlastatakse täitsa avalikult. Kõik mis ema ütleb on vale ja paha ja öeldud-tehtud teismelise mõnitamiseks. Vastik iga, üldiselt. Eriti kõrvaltvaatajale allaneljakümnesele mutikesele.

Kommentaare ei ole: