pühapäev, 23. juuli 2006

Moeküsimus

Igastahes sain ma lõpuks kätte oma ajakirja - interweave suvenumbri ja mulle tundus, et keegi oli seda ümbrikku juba enne mind avanud. Otsiti sealt mingeid pahasid asju? Aga ajakiri oli ilus ja tore. Kohe validagi ei suutnud, et mida sealt kuduma hakata. Umbes neli asja, näiteks see, see ja seetundusid sellised, mida kindlasti peab kuduma sellel või järgmisel hooajal. Aga kohe varsti peaks järgmine number tulema ja sügis ja siis talv. Minuni arvatavasti järgmine number üldse ei jõuagi. Või kui, siis kolm kuud hiljem ilmselt. Ikkagi ajakirja paberil on etem kasutada kui veebiväljaannet. See on enam vähem kindasti alles ka 50 aasta pärast. Sest mul pole printerit ka, kui mõne asja välja printida tahaks.
Kuigi kudumisehoog vahetus hetkeks heegeldamisevastu. Ehki ma väitsin end mitte enam heegeldavat ühtegi keemummu, hakkas näppu üks värvilise heegelllõnga jääk ja nii ta läks jälle. Samas - kui ma tuttavalt 16 a teismeliselt küsisin, kas talle meeldivad ka sellised asjad, et nagu moes ja väga, siis tema näiteks sellistest asjadest ei teadnud üldse midagi. Pole kellelgi kaelas näinud. Ma ei saa ka päris väita, et ta moest midagi ei tea või trendi ei jälgi. Pluus oli küll väga popikas seljas ja talvel pontsot tahtis ka.

Kommentaare ei ole: