teisipäev, 4. juuli 2006

Nüüd kui ma nägin, kui kallilt müüakse lihtsaid linase seeliku jupatseid näiteks benettoni poes, disainisin endale ka ühe kanasabalise. Aga ma palistasin almise serva ära ka. Paraku on linane riie mõeldud ainul püsti seismiseks või hõljumiseks. Istuda ei saa.Või saab, aga pärast püsti ei saa tõusta.

5 kommentaari:

Kaja ütles ...

Teik it iizi - mina olen ammu loobunud stressamast kortsus seeliku, pluusi vm üle. Mood ka praegu selline kortsus ja lohakapoolne :)

Heidi ütles ...

Mis tähendab kanasabalise?

Anu ütles ...

ausõna, vahet pole! kortsus või mitte, huu keers:) lihtsalt kui oled kogu aeg harjunud ilma kortsudeta käima, siis on algul vähe imelik. mina alati lohutan end, et "kes mind ikka vaatab":)

külaline ütles ...

mina kunagi kuskilt lausa lugesin, et linane ja siid peavadki kortsus seljas olema, see tõestavat, et on 100% naturaalne, seega hinnatud materjal ;)

terje ütles ...

Äh, ma olen nii kasvatatud, et riided ikka sirged seljas peavad olema:)
Kanasabaline on see, kus muidu ümarad nurgad on jäetud ümardamata. Ja siis turritavad niimoodi "valesti" külje peal, ees, taga jne.