pühapäev, 9. juuli 2006

Täna

1. Ma tahan, et Prantsusmaa võidaks. Leks pooldab Itaaliat. No on ikka lugu

2. Ma enam ei tea, kas see laadamõte oli ikka mingi hea mõte. Pole ma ju kudunud midagi sellist, mida keegi ostma endale peaks. Või mis see üldse peaks olema? Mõned päevad on veel aega. Iseendale avastasin küll peapaelad ja neid on paar tükki üle.

3. Poiss läheb laagrisse ja plika oli kade, miks tema kohe esimesel korral suurt kotti kaasa ei saanud. Siis meil lihtsalt seda polnud, aga temale tundub, et igasolukorras priitu eelistatakse. Minule jälle tundub pidevalt, et me just vastupidi, tirtsule eeliseid teeme ja poissi ülekohtuselt karmilt kohtleme.

4 kommentaari:

aabram ütles ...

Koo villased sokid. Ma ostaks küll. Mul pole suguvõsas enam kedagi järel, kes kududa viitsiks. Ja nii ma villaste sokkideta läbi ajangi. Poesokid pole need, ikka spetsiaalselt kootud peavad olema :)

Heidi ütles ...

Ma tahtsin hoopis küsida, et mis neist külmavõetud roosidest sai? Andis mõni elumärki või mitte?

terje ütles ...

Kuule, ole mõistlik - suvi ja villased sokid? Aga et siis oled Tartus neid ostmas ka: Küüni tänav, Hansatelk, Kirju Kummut.
Aga roosid tõusid üles, tänan küsimast. Ilusad, nagu poleks külma olnudki.

Heidi ütles ...

See on tore:)