neljapäev, 31. august 2006

Alpaka ja sirelipuust nööbid

Sellise väikese kampsuni kudusin neljast kerast. ALguses tahtsin, et teen triibulise. Ja lisan veel tumesinist, et selline klassikaline kena triibustik. Ma leidsin veel geniaalse triibugeneraatori ka ükskord. Aga ei tenud siiski. Sest tahtsin kududa vahva kapuutsi. Ühe veel geniaalsema leiutise järgi: selja tagant lukuga kamps, pealegi veel kapuutsist alustatud, ühes tükis ja ilma õmblusteta kootud. Midagi Ematehniku unistustest vist. Aga ausalt öeldes meeldis mulle ainultkapuuts. Seljatagune lukk kohe ülde mitte ja ülevalt alla tehes poleks ma saanud (loe: osanud)teha teist värvi varrukaid. Nii et jäi see traditsioonilisem variant. Natuke soonikut disainisin varrukatele, seljale ja hõlmadele ka. Ja tõega mõnus lõng. Aga üle ei jäänud eriti, pool mütsi sai. Ja nööbid - need on ka vahepeal kaotsi läinud. Tahan puust nööpe panna. Või midagi lõbusamat? Sammas selle naturaalse värvigamma ja minu enda meeleseisundiga sobiks kõige paremini ise sirelipuust väljanikerdatud nööbikesed. Kui mul nüüd taskunuga oleks.

3 kommentaari:

Tiina ütles ...

Peaks kah mõne sellise pehnme ja armsa ja lihtsa kampsi tegema. Alpakast.
Muidu punun kõikse aeg palmikuid või sokka.

Aga see triibugeneraator on lahe!

ematehnik ütles ...

triibutekitaja on tõesti hea leid!

Krentu ütles ...

Triibugeneraator on väärt leid!