esmaspäev, 7. august 2006

Dumat nada, ne prõgat

No ei leia mina firmat niemga Elinor. Leidsin Belinor - tegeleb linase kangaga. Aga elinorid on kõik äriregistrist kustutatud ja Peterburi maanteel ei asu ka ühtegi maja nr 84. Kaheksakümmend kolm oli täitsa olemas, käisin selle kuuma ilmaga lausa oma ilmakonditsioneerita autoga sõitmas ja otsimas. Internet on ses suhtes ka täitsa kasutu. Nurjaläinud päev. Mina kujutasin ette kuidas masupsti käin ja tulen tagasi nii info kui materjaliga. Tuleb aga algallikaid täpsemalt piinata, kuigi piinlik on.

Kummaline oli tõdeda, et kui ma meeutan seda kuidas ma ise eelmises elus ettevõtete dokumente läbi vaatasin ja irisesin, siis nüüd on ise seda teha on lausa lust ja lillepidu. Sest ettekujutus on olemas. Vähemalt sellest, millised paberid peavad välja nägema ja milleks neid vaja on. Aga asja sisuline külg, sellega on natuke raskem - variante on rohkem kui üks. Mina küll ei tea milline see õige on. Ja kas seda ongi üldse olemas. Õnneks ma tean, et kõik sammud tuleb paberile panna ja läbi mõelda nende teostumine enne seda kui teostama hakkad.

Kommentaare ei ole: