kolmapäev, 30. august 2006

Elu

Küll ikka lihvivad.Sada korda saja masinaga.Minu melest oli see kohe hästi sile ja oelks võinud lakialla panna. Aga nüüd saab alles kolmanda päevaga kõik joonde. Mööbel on igal pool mujal laiali ja kõik on kui üks suursasipesa ning ootab tolmuimejat. Ja varsti algab kool.

Samas ei tohi hetkekski unustada elu tõsiasju. Ehk reegleid. Ühesõnaga, asjad, mida sa kõige hullemini ootad ja ette valmistad, lähevad ikka untsu. Ja kuitahes täpne ja hoolikas olles pisiasjades, keerad kihva selle kõige tähtsama. Ning vastupidi muidugi ka. Ja enne mõtle kui hüppad ning endast ja ajast ette ei maksa joosta. Ma tegin seda jälle, unustades ära, et Postimeest toob üks firma ja kirju nig muud staffi üks teine. Kõik tuli siis kui tulema pidigi, ainult et postkastis oli lisaks sellele veel 2 numbrit Interwave Knits kevadnumbrit. See, mille saamiseks ma kevadepoole pikki meilivahetusi pidasin, oli posti pandud juba 21 juunil. Ei läinud aastatki.

Nüüd hakkan copy-paste tegema. Sisereeglite tarbeks. Ja see rahuldab ilmselt mõneks ajaks mu intellektuaalsed vajadused. Sest kahte J. Krossi raamatut järjest lugeda ikka ei saa. Ma üritasin, aga tunne oli nagu loeks sama teist korda. Või järge vms.

Kommentaare ei ole: