esmaspäev, 14. august 2006

esmaspäevased uudised

Kõike, mis emapalka elik vanemahüvitist puudutab, loen teravdatud huviga. Muidugi, mina ju enam ei saa, otsa lõppes see lõbu. Aga seda, et haigeks jääda pärast ei tohi, ma tean küll. Ainult, et kuidas vastutav ametnik saab väita, et tulu ei olnud. Kui vanem on kogu eelmise kalendriaasta olnud kodune või saanud ainsa sissetulekuna vanemahüvitist, siis tööle asudes ja seejärel haigestudes saab ta haigusraha kehtiva alampalga järgi. Tulu tal ju tegelikult polnud,” selgitas kehtivat korda haigekassa avalike suhete juht Anne Osvet. Isegi tulumaksuga maksustatakse seda mittetulu. Kuidas siis sedaviisi. Oleks teadnud... Aga üldiselt - mida teha, et kõik inimesed, kelle hääli vaja on, ka valima läheksid. Ja ei teeks jälle tobedusi salmide sedelitele kirjutamise ja muu seesugusega. Ma kohe ei tea,ma ise käiks kohe mitu korda järjest. Täna ma ei kudunud, täna ma kerisin.

1 kommentaar:

Tiina ütles ...

Kõik vanemapalga "uudised" on minulgi teravdatud tähelepanu alla, olgugi et ise ei saa enam ammu ja kui saingi, siis ka miinimumi.

Aga olgugi et ma olen perekooli väga harv külastaja, viimasel ajal ei satu sinna kohe üldse mitte, siis niipalju on sest kasu olnud, et see "tõde" on pähe kulunud ja laste haigetades tean, mis rahakotis juhtuma hakkab.

Kuigi jah, süsteem on ühest küljest ilus, aga ...