esmaspäev, 21. august 2006

Hambad ja remont

Üldiselt, ega väikse põnniga koos remonti teha ei saa. Mul külll õnnestus ta eemalehoida suurematest tlmutamistest lihvimise ajal, aga see on ka enam-vähem kõik. Siiski, värskesse krohvi jäid käejäljed vajutamata üksnes minu kiirusele ja pahtlipulbrikotti ei pööranud ta ümber tänu selelle, et oli muud tegemist. Aga mida rohkem oleks mul vaja lapsevaba aega, seda vähem ta magab. Oh seda ülemist purihammast, mis juba tuldud ei saa. Ühesõnaga - remondiga on hambad. Kuigi - kui end nüüd vääheke vähemkriitiliseks sundida, siis võib ajalehed peale kleepida küll. Venna ilmselt pahteldaks ja lihviks teise nädala veel. Mul pole niipalju aega. Ja enamik jääb kapi taha ka niikuinii. Lagi - see on juba kukepea.Igastahes tollmutamisest aitab.

Samas on iga halb milekski hea ja ongi rohkem aega kududa - ühe tunni oma kahest magamistunnist nõustus kutt täna näiteks ainult minu süles magama. Õues sajab, sinna ka ei lähe ju ometi, ehki vihmakile on kindlasti kusagil olemas, aga ma kardan et see on maal. Ning ega endal ju keepi ei ole ometigi.

Kommentaare ei ole: