pühapäev, 13. august 2006

Klassika

Jube lahe on, kui üks kolmeteistaastane küsib, et kas ma sellist lugu nagu massikomunikatsioon, tean. Misjärel tuli talle üllatusena, et tegelikult tean ma veel paljusid teisi - et sv-l on veel lugusid peale selle ühe, ja ma tean neid peast. Midagi teha ei ole, on tegijaid, kelle teod elavad üle põlvkondade.
Samamoodi üllatus hiljuti üks viietesistaastane, et Metallica on ka enne 2006.ndat aastat olemas olnud ja mitte vähe

3 kommentaari:

ematehnik ütles ...

noored...
maailm sündis koos nendega...
;)

triangel ütles ...

Mina mäletan oma hämmastust, kui läksin emale Naopleonist rääkima. Ta teadis kõike, ka seda, et Napoleon oli lühike mees. Ma olin nii pettunud :D

Tiina ütles ...

Ja meil poiss imestab, kuidas me VH1 kõiki lugusid teame .. Naljatilk.