pühapäev, 20. august 2006

Kruusid ja lusikad

Poss ei saa korraga õppida kruusist jooma ja lusikaga sööma. ta alustas kruusist, sealt juba oskab, kui natukle sees on. Ehki tihti läheb jooki ka särgile ja mitte vähe. Pudipõllesid pole ma kasutanud, siis on lisaks särgile veel põll ka pesta. Aga kui kruus on käes, siis lusikat võtta ei saa. Ja kui lusikas on käes, siis ei saa kruusi võtta. Pani lusika kruusi sisse. Jaüritas seda siis kõrrena kasutada. Väga naljakas oli, mõistagi.

1 kommentaar:

Aet ütles ...

Oh jah, meil ka see sööma õppimise/õpetamise mure. Tütar võtab lusika kätte, aga lihtsalt vehib sellega, kausist midagi võtta ei üritagi :( Ja kruusist joomine, enda kätte võtmisest ma ei räägigi, ta ei saa sealt joodud ka hästi (ta on harjunud nokatassiga ja nüüd tavalisest tassist püüab ka imeda). Poisiga ma küll ei mäleta, et mingit muret oleks olnud, minu mäletamist mööda läks siis kõik kuidagi väga kergesti, kuigi olin hullemaks valmis. Nüüd siis vastupidi, et ootasin, et läheb lihtsalt, aga võta näpust.