esmaspäev, 14. august 2006

Lõngauputus

Lõpuks leidsime ikka üles selle firma,mis ogrest villast ja poolvillast ja igasugust lõnga toob. Mitte Elinar vaid Ilenar. Vaat sulle säh. Ja kui ma läksin sinna plaaniga lihtsalt lõnga katsuda ja hinda küsida jne, siis lahkusin suure poolitäie loodusvalge peenvillase lõngaga. Sest väiksemaid koguseid ei olnud välja keritud ju. ja 300 krooni selle eest ei tundunudki palju. Ikka täpselt see, mida Haapsalu naised seal sallide kudumiseks ostavad. Seda on peaaegu kilo. Seda on palju. Sellest saab kümme salli. Ok, kui suur teha, siis vähem. Peenikene on ta küll.

Kellele läheks lõnga?

6 kommentaari:

Cairbre ütles ...

Mulle läheks küll üks sallitäis! :D

Tiina ütles ...

Ma tahan ka sinna poodi ... Hakka või nutma.

Kui ükskord koordinaadid käes, siis äkki lääb üks sallikudumine kord ka õnneks.

terje ütles ...

Mis sa nutad, kas 200 grammi või 250, palju läheb? Homme kell 18.00 Mustika keskuses

Tiina ütles ...

Ossaraks!

Tegelt peab mõtlema. Linnapääv küll homme, aa ma Meeskonnaga. Ja neil on omad teed ja tahtmised.

Näis.

Anonüümne ütles ...

mina võtaks ka sallitäie, või isegi 2.

isetegija Täpik

terje ütles ...

täpsustagem kokkusaamist siis meili teel: tee.vee@mail.ee
225 gr peaks piisama