kolmapäev, 30. august 2006

Ma panen kõik ühte patta ja üldse ei viita ka.

Ei noh, ma olen küll tolerantne ja mõistev ja arusaaja inimene, aga....Milleks see kõik. Milleks riigikogu olemas on, milleks valimised, milleks inimesed, milleks administreerijad ja mutrikesed. Ahju, ainult ahju. Mispärast ma aeg-ajalt mõtlen niigi, et internet on saatanast. See muudab inimesi - infot on liiga palju, see liigub liiga kiiresti ja mõte töötab ülihelikiirusel. Aga tehtud vigu tagasi võtta ei saa, sest kõik on neid näinud ja juba omi järeldusi tenud. veel enam, vead jäädvustanudki juba. Valgest tindist pole enam midgai kasu,. raunad võivad selgitada küll, et see mida öeldi, pole see mida mõeldi, aga kes see enam usub. Sestap on muidugi lihtsam üldse mitte selgitada, see ei võta üldse aega ka. Aga aega oleks vaja. Rohkem. Et enne tegutsemist ikka antukene mõtelda ka. Eesti ei ole nii suur, inimesi on vaid... no on miljon, äkki natuke rohkemgi. Kui sa ei ole poolt, siis oled vastu - vahepealset teed ei ole. Vahepealne tee on juhe seinast välja ja vardad kätte. Aga miski kuradike tuleb ja torkab selle jälle sisse, topib klaviatuuri nina ette ja sina muudkui kirjuta.

2 kommentaari:

Lapiliisu ütles ...

õigust räägid, õigust!
net on saatanast. kui seda poleks, oleks aega rohkem ja saaks tehtud ka rohkem.
see igapäevane kohustuslik netiring tuleb minulgi lihtsalt küljest ära harjutada.

Heidi ütles ...

Ka Sina, vardamoor!
Mul näe, terve päev hukas, sest ilm on hukas. Ja ise olen ka laisk.
Ja sellest kuradima klaviatuurist kirjutasid Sa küll õigust!