kolmapäev, 23. august 2006

Raamatud

See mõte. et lugemine on raske vaimne töö ja pingutust nõuab, on õige küll. Kui ikka vba aaega poel või on seda vähem kui tund, ei maksa raamatut kätte võttagi. KUigi ma olen seda teinud ja köögilaual on mul valla praegu JAan Krossi Prof. Martensi ärasõit. Igasuguste askelduste vahepeal on nii mõnus seal veidikeseks peatuda ja peatükk lugeda. Sest Kross mulle hullupööra meeldib. Paraku on juhtunud, et ma oen seda juba vist mitu päeva ja vahelmõnda peatükki kaks korda. Aga võtta ööd vabaks selle jaoks ka pole suutnud. Ehki seda on hea lugeda. Ja huvitav ja mitmekihiline, mida ju Krossi teosed tõtt-öelda alti on. Kõik. Samas, oli üks, mis mulle isiklikult ei meeldinud, aga nüüd tehtavat sellest film. Või teater. Võib.-olla peaks uuesti proovima.

MIna veel suudan siin päeval lugeda ja õhtul vahel ikka ka ja üle kolme nädalla ikka raamatukogus käia, aga vaene abikaasa. tema langeb unne nii kui voodit näeb. Ei mingeid raamatuid. Puhkuse ajal - vaat siis ta luges. Siis ta eriti muud ei teinudki. Mitu asja luges läbi, et nagu järgmise suveni ette.

Aga lapsed meil rasket vaimset tööd ei armasta.

Kommentaare ei ole: