teisipäev, 15. august 2006

Sallid ja lõngad

Käsi on kerimisest hell igastahes, aga:

Cairbre, Tiina ja Täpik, teie kerad ootavad teid. Meilige, millal ja kus.

Rohkem ära ei anna, endalgi vähe:). Kugi, mis ja millal ma sellest teen, Aet ajas hirmasa Salomoni sõlmede heegeldamise isu ka peale. Sellest peaks igavesti peenikese asja saama. Päris pitsstoola peaks ikka ka tegema, ehk jätkub mõlemaks. JA kui ma vaatasin Shetlandi pitse ja Haapsalu omi,siis eks sarnasus on küll, aganeed välismaised on minu askeetlikule maitsele nagu antuke sigri-migrised. Mulle ikka meeldib rohke,m see lihtne ja ilus.

Samas leidsin vanu Siluette sirvides üles selle igiammuse heegeldatud õlasaali mustri, mida mu vanaema kuangi tegi ja mulle kohutavalt meeldis, kuidas tehtud oli,s elelst aru ei saanud, siis ei küsinud ka, aga nüüd on must-valgel olemas. Mul on nüüd heleroheline algus tehtud ka. POlegi kuskil mujal see muster näppu jäänud, aga ega ma sihikindlalt otsinud ei ole ka, see aga oli ühes 1978 aasta numbris vist.

1 kommentaar:

Cairbre ütles ...

Saatsin sulle meili.