teisipäev, 22. august 2006

Tahaks lennata

Ja lagi sai valgeks ja homme saab veel valgemaks. Siseviimistlejat minust ilmselt ei saa, selleks peab füüsiliselt heas vormis olema. Ma ikka olin peale hommikust võõpamist täitsa läbi.

Aga inimesi ma armastan. Hirmsasti. Kuigi siin vahepeal dokumente kirjutades mõtlesin jälle, et oli seda kõike nüüd vaja. Ja kas mu entusiasm enne õiget aega ära ei kao. Kas jätkub? Hetkel veel. Eriti neil hetkedel kui mu mõtted kõrgel lendavad ja igasuguseid imeilusaid unistusi esile manavad. Peab suurelt mõtlema, teistmoodi pole mõtetki. Iseasi, kui palju sellest täitub. Ja millal. Ja kuidas, ja kelelga. Solist olla ei oska, ei tahagi, kooris laulaks ja tiimitööd teeks küll meelsasti. Ainult õige meeskond peab olema. Siis me lendame kõrgele.

Kommentaare ei ole: