teisipäev, 15. august 2006

Teisipäevane märkus meediarvustajale

 Peale pealkirja lugemist võiks silmi mitte kinni panna ja vaadata, mida sisu toob. Ma pole ausalt, kõiki osi vaadanud ega kõigi koerte õpetamist näinud, aga need mida vaatasin, olid küll rohkem ikka inimeste lollusele suunatud - noh et koeraomanik peaks teadma, et kui ta koerale ühe korra järele annab, siis edaspidi juba raskem olema saab. Ja kui voodisse võtad, siis loomulikult peni aru ei saa, miks üks kord võib ja teinekord mitte. Hea kui on väike koer, et jõuga vastu saad. Koera küll ei mõnitatud, osundati kasvatusvigadele, aga egas koer end ise ei kasvata, muidugi ta teeb seda mida tahab jne ja inimene ikka tahab, et koer teeks seda, mida tema tahab ega oleks perele elukardetav. Huvitav, mida ütleb arvustaja siis, kui ta näeb "seksitohtrit", mida ma paar korda soome pealt vaadanud olen. Et milleks inimesi õpetada, las elavad ikka üksteisest mööda, ju peab nii olema. Too saade oli mu meelest küll kohutavalt õpetlik, arvestades, kui vähe tegelikult neist teemadest inimesed omavahel räägivad - hoolimata naisteajakirjade pidevlausetest, et rääkige sellest omavahel, on mul küll raske uskuda, et vahetatakse omavahel eriti neid teemasid. Ja mõned mehed on ju alati ilmeksimatud nagunii. Ja naine loll ja imelik ja tahab hellust või ilusaid sõnu.

1 kommentaar:

Monika ütles ...

Olen sinuga 100% päri. Äkki üks algaja koerakasvataja saab nendest saadetest oma tarkusetera kätte ja on üks kasvatamatu peni vähem. artikli kirjutaja vist läheb sinna ilmeksimatute meeste kategooriasse... rrr tigetaks ajavad sellised silmaklappidega inimesed.