pühapäev, 13. august 2006

Täiskuu

No oli see alles täiskuu, mis mind öösel paitas. Natuke õudne ka, selline kohe-kohe libahundiks mineku tunne tuli peale.
Aga hommikul tuli vihm ja ma ei pidanud kurke kastma. Kuid korjasin küll ja leks küsis seepeale, et kas ma neid marineerida ka oskan. Tegelikult ma oskan ju, aga vastasin ikka eitavalt. Muidu paned kõik purki ja siis pole millestki salatit teha. Aga kui suvel pole kartulit värskekurgi slaatiga, siis pole õige suvi. Ja suve kohalolekut tuleb pikendada.

Vihmahooaja algust tähistasime sellega, et otsustasime siin elutoas natuke remonti teha. Isegi kui me otsustame selle afääri ett võtta ja ära kolida, on ikka meeldivam müüa ilusat tuba. arvi lubas tulla ja põranda ka ära teha ja ehk tapeediga saame ise hakkama. Raamatukapi juba panime teise tuppa ära. On hetki, kui ma peaaegu soovin, et poleks niipalju raamatuid. Aga kui nad jälle riiulis on, siis ikka jube uhke tunne.

Ma ei tea, mida me laupäeval selt Otepäält otsisime, aga retk üle Eestimaa oli ka tore. Ehki natuke pikk. Kusjuures pensionipõlves ma elaksin hea meelega Karksi-Nuias. No on ilus koht. Maastik nimelt.

Siis käisin notaris ka. See (st sekretär)unustas mu ukse taha ootama ja läks kohvi jooma. Aga miskipärast ei suutnudki ma ta peale pahandada, ta oli nii siiras oma üllatuses ja ehmumises. Ja siis kurtis veel, et ei tea, mis hullus lahti läinud on, kõigil on midagi vaja, aga tehinguid ei teha nagu üldse. Et siis neid , mis raha sisse tooksid.

Kommentaare ei ole: